onsdag 10 juni 2009

England-Andorra

Jag var helt rätt ute med Australien. De tog en komfortabel 2-0 seger som aldrig var hotad. Jag blickar framåt och dagens utbud är inte speciellt roligt, flera storfavoriter som har alldeles för lågt odds. Jag ger mig på en av dem med en kort liten motivering.



England-Andorra. Flest mål i andra halvlek (1.95)


Vi förstår ju alla att England kommer vinna det här med X antal bollar. De ställer upp med en allt för överlägsen trupp mot ett av Europas sämsta landslag. Den logiska matchbilden kommer vara att Andorra backar hem från start, det brukar hålla i kanske 20-30 minuter. När väl det första målet kommer så brukar det vara kört. Jag tror helt enkelt att Andorra inte kommer orka mer än runt 30 minuter, inför andra halvleken så är det redan kört och då klappar laget ihop.

Deras senaste möte slutade med 2-0 till England......bägge målen kom i andra halvlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar