lördag 19 september 2009

Fiasko

Sunderland tog inte vara på sitt tryck i början. De var det klart bättre laget tills Anton Ferdinand gjorde en korkad tackling som ledde fram till en straff och 1-0 Burnley. De jobbade sig tillbaka in i matchen och hade 1-1 i halvtid. Jag missade tyvärr stora delar av andra halvlek.

Jag missade även Hulls match. Jag kan tyvärr tänka mig hur spelet såg ut, mängder av missade chanser och ett darrigt försvar.


Tipsmässigt så gick det inte alls bra den här lördagen.



Jag kommer inte att räkna in veckans stryktips i tävlingen. Jag ber om ursäkt till alla som lämnat in sin rad. Jag kom ut med inlägget alldeles försent och detta ledde fram till allt för få inlämningar. Jag kommer att påminna er mycket tidigare nästa vecka. Ursäktar mig åter igen till alla som hann skicka in sin rad.


Lucas är i London just nu, detta är orsaken till hans frånvaro.

Bättring framöver! Over and out //

1 kommentar:

  1. Först var jag besviken men du löste sitiationen bra ett stort tack.Jag gillar inte när det blir orättvist

    SvaraRadera