söndag 6 september 2009

Ställningen i stryktipset

Det var många som missade omgång 1. Det är dock inte kört än så jag hoppas ni är med nästa vecka. Ni får inte avskräckas av min tidiga ledning ;).



1:Pierre: 9
1:John: 9

2:Henrik: 8
2:Qirren: 8


3:Lucas: 7
3:Simon: 7
3:Adde: 7
4:Fredde: 7

5:P.Nordin: 0
5:Patrik A: 0
5: Patrik R:0
5:Mathias: 0
5:Tips-Erik: 0


Det verkar ha varit en ganska klurig omgång det här. Jag tror inte det var någon som trodde på krysset i Polen eller bortasegern för Lettland. Det var även flera som inte trodde på vårt kära Sverige som verkligen avgjorde i slutsekunden.

Nästa vecka är vi tillbaka på min hemmaplan igen. Det är elva matcher från den engelska ligan samt två från allsvenskan. Det ser vi fram emot.

Ni får gärna rätta eran rad själv nu i efterhand, så att jag inte har gjort något misstag.


Här har ni den rätta raden.


1: Ungern-Sverige: 2 (1-2)

2: Danmark-Portugal: X (1-1)

3:Schweiz-Grekland: 1 (2-0)

4:Israel-Lettland: 2 (0-1)

5: Slovakien-Tjeckien: X (2-2)

6:Azerbadijan-Finland:2 (1-2)

7:Island-Norge:X (1-1)

8:Skottland-Makedonien 1 (2-0)

9:Polen-Nordirland X (1-1)

10:Frankrike-Rumänien X (1-1)

11: Bulgarien-Montenegro 1 (4-1)

12:Cypern-Irland 2 (1-2)

13: Argentina-Brasilien 2 (1-3)

4 kommentarer:

  1. Kolla min rad igen, ja fick det till 9 rätt. Ja fick ju in "X" mellan Polen-Nordirland.

    Ne 9 rätt ska det nog vara

    SvaraRadera
  2. Korrekt. Det var din luriga rad utan siffror och namn som rörde till det.

    Korrigerat nu iallafall.

    SvaraRadera
  3. 8 rätt, det kunde ju har varit värre :D

    SvaraRadera
  4. Kontrollräknade min rad nu och fick det till 9. Kan det stämma?

    SvaraRadera