tisdag 1 september 2009

Keep it coming

http://www.digiphy.com/images/bullseye.png
Mitt i prick, åter igen.



Tur eller skicklighet? Det får ni avgöra efter att 12 av mina 14 senaste spel har gått in. Igår prickade jag in 3,60 oddsaren. Newcastle vann med 1-0. Min form är iallafall bra och det känns tungt med ett landslagsuppehåll just nu.

Spelutbudet idag är sorgligt, åtminstone om man inte är kunnig i tennisens värld. Jag passar på att påminna er om att anmäla er till stryktipstävlingen.

Anmälda

1: Pierre L

2: Lucas V

3: Patrik A

4: John

5:Qirren

6: Mathias

7: Patrik R

8: Adde

9: Tips-Erik

10: Henrik

Deadlinen för att anmäla sig är klockan 12:00 på lördag. Jag vill ha in allas rader innan 15:55 på lördag. Dessa rader ska vara på 64-rader och lämnas i kommentarsfältet. En 64-raders rad innehåller sex stycken halvgarderingar. Det går dock bra att göra vilka kombinationer man vill, så länge det inte överskrider gränsen på 64 rader.

Det var allt för nu. Over and out //

3 kommentarer:

  1. X2
    X2
    X2
    1
    X2
    2
    2
    1
    1X
    1
    1
    2
    12


    Måste lämna in redan nu.

    SvaraRadera
  2. Jag är på i stryktipstävlingen! MVH P. Nordin

    SvaraRadera