lördag 12 september 2009

Svårt idag trots utbudet

GLÖM INTE ERA STRYKTIPSRADER.


Ett flertal matcher idag, desto svårare att hitta de rätta dock. Jag tänkte prova en liten specialare idag. Jag skriver ner helt enkelt vad jag tycker matchen "känns som".
Ingen längre motivering, endast vad jag tror.



Stoke-Chelsea. Stoke börjar med virtuella 2-0, förlorar alltså max med ett mål (1,78). Jag finner inget spelvärde i Chelseas 1,38.

Sunderland-Hull. Sunderland gör mer än ett mål (1,88)-motivering längre ner.

Wigan-West Ham. Under 2.5 mål (1,62)

Liverpool-Burnley. Första målet kommer efter 27de-minuten (1,90). Burnleys försvar kommar vara fräscha i benen under matchens första period. Det gick bra mot Chelsea.

Blackburn-Wolverhampton. Max ett mål i första halvlek (1,33)

Man City-Arsenal. Över 2.5 mål (1,92)

Portsmouth-Bolton. Under 2,5 mål (1,62)

Tottenham-Man United. Båda lagen gör mål (1,65)



Alla dessa spel ger ett sammanlagt odds på 35,55* pengarna. En kul tv-peng kanske?.

De spelen jag tror starkast på är under 2,5 i Portsmouth tillsammans med att Sunderland gör mer än ett mål. Vi får se hur det går.


Jag återkommer med några ordentliga motiveringar tills morgondagen. Vi får se om Lucas dyker upp innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar