tisdag 22 september 2009

Hej på er, jag befinner mig för närvarande i London där jag tillbringar en veckas semester. Jag har haft en riktigt fin vistelse med genomgående strålande väder. Jag måste säga att London är en riktigt vacker stad med väldigt trevliga människor. Det finns aldrig risk för att man blir rastlös. I och med den otroligt täta trafiken i tunnelbanan, är det otroligt lätt att röra sig i den stora staden. 

Höjdpunkten hitills under min vistelse var när vi såg musikalen "We will rock you". Det var idel högklassiga sångare och artister som framförde Queens klassiska hitar, och som publik fick man då och då gåshud över hela kroppen. Jag kan verkligen rekommendera er att ta tillfälet och se musikalen om ni ska över till London. Är man smart går det alldeles utmärkt att ta tunnelbanan till Leicester Street, där det går att få tag på biljetter till halva priset. Jag kan lova att det är värt varenda pence att betala de 35 pund de kostade. 

Nej nu ska jag iväg till ett spa för att ta hand om min kropp efter en jäktig gårdag. 

Ha det gött, så hörs vi närmare helgen. 

/Lucas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar