fredag 4 september 2009

Min stryktipsrad

Här nedan har ni min preliminära rad till tävlingen. Jag har inte hunnit läsa på tillräckligt om vissa matcher ännu så ändringar kan ske. Vill dock få iväg det här inlägget så fort som möjligt så ni deltagare uppmärksammas.Jag skulle uppskatta ifall alla skickar in sin rad som en kommentar till det här inlägget.

Tävlingen drar igång om lite drygt 24 timmar. Det finns fortfarande tid kvar att anmäla sig, deadlinen är 12:00 imorgon. Jag vill ha in raderna absolut senast 15:55.




Stryktipset. Lördag 6/11

1: Ungern-Sverige 2
2:Danmark-Portugal x2
3:Schweiz-Grekland 1x
4:Israel-Lettland 1x
5:Slovakien-Tjeckien 2
6:Azerbadijan-Finland 2
7:Island-Norge x2
8:Skottland-Makedonien 1
9:Polen-Nordirland 1
10:Frankrike-Rumänien 1x
11:Bulgarien-Montenegro 1
12:Cypern-Irland 2
13: Argentina-Brasilien
1x


Jag känner helt enkelt att jag måste tro på Sverige. Vi har ett bättre lag och måste vinna nu. Ungern är inte dåliga och i kraft av hemmaplan blir det svårt, det ska dock gå.

Portugal är även de i ett viktigt läge och en förlust vore verkligen inte bra, de har en bra mycket bättre spelartrupp än Danmark (har ju dock inte hjälpt hittills förvisso). Danmark spelade inte speciellt bra mot Sverige men lyckades vinna ändå, i egenskap av hemmaplan på parken så kan de nog knipa en poäng.

Sen är det flera matcher som jag inte har hunnit kolla upp så noga än, förändringarna kommer innan tolvslaget ikväll.

Over and out //

Edit 22:15: 1x på Argentina-Brasilien istället för 1,2

2 kommentarer:

  1. Ok,jag är med!

    Mitt 64-raders:

    1.Ungern-Sverige 2
    2.Danmark-Portugal X
    3.Schweiz-Grekland X
    4.Israel-Lettland 1X
    5.Slovakien-Tjeckien 1
    6.Azerbadijan-Finland 1 2
    7.Island-Norge 2
    8.Skottland-Makedonien 1 2
    9.Polen-Nordirland 1
    10.Frankrike-Rumänien X2
    11.Bulgarien-Montenegro 1 2
    12.Cypern-Irland 1 2
    13.Argentina-Brasilien 1

    SvaraRadera
  2. 1. Ungern-Sverige x
    2. Danmark-Portugal 1x
    3. Schweiz-Grekland 1x
    4. Israel-Lettland 1
    5. Slovakien-Tjeckien 2
    6. Azerbadjan-Finland x
    7. Island-Norge 1x
    8. Skottland-Makedonien 1
    9. Polen-Nordirland 1
    10. Frankrike-Rumänien 1x
    11. Bulgarien-Montenegro x2
    12. Cypern-Irland x2
    13. Argentina-Brasilien 1

    /Lucas

    SvaraRadera