söndag 10 maj 2009

Ajajaj

http://www.bbc.co.uk/southyorkshire/content/images/2005/08/10/craig_fagan_frankie_simek_470x365.jpg
Craig Fagan mot Frankie Simek i en löpduell förra säsongen, kommer dessa herrar att få mötas nästa säsong igen? Det känns inte helt långsökt efter Hulls förlust igår.


Hull-Stoke 1-2


Det blir bara värre och värre för Hull City. Igår förlorade laget ännu en match, den här gången kan det mycket väl ha varit avgörande för bottenstriden. Jag förväntade mig att Hull åtminstone skulle klara ett kryss, laget vek dock ner sig. Hulls största problem är som jag nämnde innan matchen, anfallarna. Den här gången var den ytterbacken Andy Dawson som nätade, målet kom i 90de minuten. Jag såg inte matchen så det är svårt att uttala sig allt för mycket om den, enligt matchrapporter så var dock Hull det bättre laget. Där har vi ännu ett problem, Hull spelar ofta minst lika bra som motståndarna, problemet är att motståndarna gör mål, något som är nödvändigt i fotboll. Nu riktas alla blickar mot matchen mellan Newcastle-Middlesbrough imorgon. Det bästa för Hulls del vore ett X eller en seger för Middlesbrough.


Det blir nog ganska tomt här idag annars. Jag har en liten fundering kring Gillingham-Rochdale som spelas senare idag, får se om jag gör något med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar