torsdag 28 maj 2009

Idétorka

Jag lider just nu av en mindre idétorka. Det är för tunt utbud och då blir det svårt att skriva. Jag har även fantasibrist när det gäller att skriva om annat. Jag är öppen för alla förslag. Det har varit tungt på sistone med studier som har tagit en hel del av min tid, nu har det dock börjat spricka upp och snart så är sommaren här. Det är bara att blicka framåt och kämpa.

Jag är som sagt öppen för alla förslag på vad det kan skrivas om, även ifall någon vill utmana mig på något.

Well......återkommer nog imorgon.

3 kommentarer:

  1. Hejsan, ja om du bor i närheten där det spelas division 4 fotboll eller högre, då skulle det vara intressant om du grottade ner dig för att utnyttja nordicbets iblan väldigt märkliga odds, det har jag själv tjänat stora pengar på i Värmländska 4an.

    Tack annars för en bra blogg :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det närmast vettiga lokala laget (Ulricehamn) ligger i division fyra. Har aldrig gått på någon match men det står ju en hel del om dem i lokaltidningen så, kanske kan hitta något vettigt.

    Det blir nog dock inte så att jag börjar gå på deras matcher.

    SvaraRadera
  3. Vi har ju Gällstad och Ulricehamn i Div 4 som sagt. Sen finns det ju mer eller mindre lokala lag samma serie också ;)

    SvaraRadera