söndag 3 maj 2009

Back in town

Jag är återigen tillbaka till verkligheten efter en stabil helg i Varberg. Under den här helgen så har det hänt oerhört mycket som jag har missat.

  • Wolves och Birmingham är klara för Premier League. Birmingham säkrade direktplatsen efter en tuff bortaseger mot Reading samtidigt som Sheffield inte lyckades vinna mot Crystal Palace.
  • Cardiff bommade kvalplatsen efter en urusel form på sistone. De fick se sig passerade av Burnley och Preston. En tung lördag för walesarna.
  • Barcelona visade vilka som är bäst i Spanien genom att krossa Real Madrid med hela 6-2. Jag har inte sett matchen ännu så kan inte uttala mig så mycket mer om den.
  • Nedflyttningshotade Middlesbrough och Newcastle förlorade sina matcher. Detta ger Hull en fin chans att rycka ifrån imorgon borta på Villa Park. En svår uppgift, men inte omöjlig.

Jag eller någon annan skribent här på Tipshörnan återkommer till morgondagen!

Over and out //

3 kommentarer:

  1. Vecka? Du var väl bara borta under helgen?

    SvaraRadera
  2. Kul att ha dig tillbaka, gått 600 kr plus denna helg tack vare ex antal livespel!

    /Robbie

    SvaraRadera