måndag 4 maj 2009

Skralt utbud

Idag är det väl ett helt okej utbud, jag avstår dock det mesta. NHL-Henrik kommer dock med lite NHL-tips senare ifall jag uppfattade honom rätt.

Här har ni ett litet utbud av dagens matcher som sänds på Csports.

Det är bara att klicka sig på reklamen ovan eller till höger. Det går även att klicka sig in genom att trycka på bilden här nedan.




Jag har en liten tanke om en match.

DIF-Gais 2 (3.00)


Här är oddset helt enkelt för högt.

DIF har börjat säsongen uselt och befinner sig nu näst sist i tabellen. Inför det här mötet så möter de ett Gais som laget inte har klått sedans 1992. Detta hjälps inte av att spelare som Oremo, Sjölund, Komac, Haginge saknas.

Gais har spelat helt okej. De har blandat och gett med andra ord. Senast så blev det 2-2 hemma mot Hammarby. Laget har dock problem med defensiven, Lundén, Tobiasson och Jonasson saknas allesammans.


Det finns en överhängande risk för kryss. Gais har trots allt haft det lite kämpigt på bortaplan, oddset på tvpan kan inte petas bort. Jag hoppas dock att DIF vinner, hur rörigt det nu låter.


Jag kommer med en vettigare analys imorgon. Ifall allt går enligt planerna så dyker NHL-Henrik upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar