söndag 30 augusti 2009

Buongiorno

Jag satte mitt singelkryss på Wolves-Hull och Lucas satte sitt underspel på Hannover-Hoffenheim. En fin spel-lördag med andra ord. Jag har inte haft något bra tillfälle att hinna skriva idag, därav avsaknaden på inlägg.

Jag söker fortfarande deltagare till "Stryktipstävlingen".

Anmälda deltagare.

1: Pierre L

2: Lucas V

3: Patrik A

4: John

5:Qirren

6: Mathias

7: Patrik R

8: Adde


Det vore väl kul med åtminstone 10 deltagare.

Jag återkommer imorgon.

Over and out //

4 kommentarer:

  1. Snyggt spelat i helgen, tyvärr tog jag bara rygg på underspelet.

    SvaraRadera
  2. Jag kan vara med också!

    // Tips-Erik

    SvaraRadera
  3. Jag kan vara med...
    höres på msn.

    / Henke

    SvaraRadera
  4. Vi tackar Qirren. Jag hoppas du följde mig igår ;)

    // Pierre

    SvaraRadera