torsdag 27 augusti 2009

Champions League är lottat

Då var Champions League-grupperna lottade. Här har ni en bild på alla grupper.


Några synpunkter.

Zlatan vs Inter och Kaká mot Real, ska bli riktigt kul att se.

Jag har en känsla av att Man United kan få problem. Det är inga dåliga lag de kommer möta och CSKA Moskva är grymt starka hemma tillsammans med turkarna.

Chelsea bör klara sig vidare. Apoel och Porto ska la inte underskattas men, de ska helt enkelt besegras. Atletico blir desto farligare!.

Jag tycker det luktar lite Europa League om grupp G. Det är vidöppet mellan Rangers, Sevilla samt Stuttgart.

Arsenal fick den troligtvis lättaste gruppen av topplagen. Det är inga lätta bortamatcher där heller men, laget ska helt enkelt vara starkt nog.


Jag tippar följande.

Grupp A: Bayern och Juventus

Grupp B: CSKA Moskva och Man United (blir tight)

Grupp C: Milan och Real

Grupp D: Chelsea och Atletico

Grupp E: Fiorentina och Liverpool

Grupp F: Barca och Inter

Grupp G: Sevilla och Stuttgart

Grupp H: Arsenal och Alkmaar


Kanske inte den sexigaste tippningen men det är vad jag tror.

Jag avvaktar med tippandet tills imorgon-kväll.


Fortsätt anmäla er till stryktipset.

Over and out //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar